Körsbärsträd



Det här körsbärsträdet köpte jag och Krille på vår förlovningsdag i Stockholm
tyckte att blommorna va så himla fina. Vi gick runt på stan och skulle köpa nått som
minne och så såg vi detta träd i en liten blomsteraffär. Så det blev ett kärleksträd hihih
Nu ska vi bara försöka att hålla den vid liv. Jag är en expert på att döda alla blommor
som kommer i min närhet:) Tycker att den passar bra vid min vita lyckta från hemtex.

Längtan




Ohhhh jag längtar verkligen till min bröllopsdag. Vi har mycket att planera nu. Vilka ska vi bjuda? tårta? klänning?
Litet bröllop? stort bröllop? Maten? lokal? kyrka? budget ? m.m  många frågor men inga svar än. Ni ska få följa
mig i vår planering. Ska verkligen bli jätte kul och spännande. 
Älskar Sex and the city filmen, Carrie är ju bara så snygg i hennes klänning. Jag vill också hitta ett sätt att göra
klänningen och bröllopet personlig.

Kläder, kläder och kläder.




Så här ser min garderob ut just nu haha måste verkligen rensa ut och
kasta eller ge bort, sånt som jag inte använder är det ingen ideé att ha kvar.
Har sparat kläder som jag inte är använda på flera år. Det är så svårt!
Krille blev så trött på mig och mina kläder att jag tillslut fick inreda vårt
tredje rum till min egna walk in closet. Jag behöver ändå mer utrymme. SJUKT!

Lycka till Johanna, tänker på dig!



Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma…

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar.

Jag och Krille i Italien på Toscana förra året. Längtar dit!

Jag och Krille i Italien på Toscana förra året. Längtar dit!


Min snygga storesyster Anna. Alltid både fötterna på jorden. Man kan alltid lita på dig. Love!

Min snygga storasyster Anna. Alltid båda fötterna på jorden. Man
kan alltid lita på dig. Love!


Min lilla syster dotter Vanessa hon är verkligen världens bästa ängel. Brukar tvinga henne att säga att hon älskar sin moster hahah hoppas att hon säger det själv en dag när hon blir lite äldre:)

Min lilla systerdotter Vanessa världens underbaraste lilla prinssessa.
Brukar tvinga henne att säga att hon älskar sin moster hihi hoppas att
hon en dag kan säga det själv:) Sen får vi inte glömma lilla Rocky mammas
hund han är en blandning mellan en nakenhund och en bichon frisé.

Hur skulle jag klara mig utan er. Ni betyder otroligt mycket för mig. Alla ni är så speciella och unika som människor.  Bilden är tagen förra sommaren på Tabazco. Tänk vad tiden går fort kan inte fatta vart vi va då i livet och vart vi är nu haha. Alla har helt olika liv. Älskar er!

Mina bästa vänner Johanna, Jessica och Mimmi. Bilden är tagen på
Tabazco förra året. Ni är alla tre speciella och unika som människor.
Kan inte fatta hur våra liv har förendrats sen den här bilden haha helt
sjukt. Älskar er!

Min mamma Loredana. Världens bästa mamma behöver inte säga mer än så!!!

Jag och min mamma Loredana. Världens bästa mamma!

Välkommen till min nya blogg!

Här är min nya blogg här kommer ni få se mycket av mitt liv. Älskar allt som har med inredning, mode, mat och träning mm. Ska försöka uppdatera mycket bilder. Pysslar mycket i hemmet så kommer lägga upp mycket av sånna bilder så ni kan få lite inspiration. Händer mycket i mitt liv just nu har precis förlovat mig och är världens lyckligast. Så ni kommer att få följa mig i min planering med allt som har med förlovning att göra. Enjoy!


RSS 2.0