Lika som bär?








Jag var på 50års fest i helgen. Där var det några som trodde att jag var Nina Zanjani
som är med i Wallander filmerna, Se upp för dårarna och Farsan. haha
Min kusin och hennes sambo tyckte också att jag är jätte lik henne.
Det sjuka är att jag fråga Krille sist vi kolla på Wallander. -Är inte jag lite
lik henne? Va tycker ni?



Lite sommar bilder



Vi har haft en underbar sommar. Vill inte att det ska ta slut. Ska försökar att
inte grotta ner mig till hösten. Ska fortsätta i samma anda:) Men det är så
lätt att man ändrar humöret efter vädret.



Lilla Nessan. (syster dotter)
 


Min vackra syster Anna och Vanessa.



På lövudden. Krille och Vanessa sa hej till ankorna.



Mammas hund Rocky.









Nej nu måste jag äta lite mat. Jag har många fler bilder att dela med mig av.
Så jag kommer att uppdatera väldigt snart igen.


Teneriffa



Det här är den enda bilderna jag tog på valarna. Har massor med bra filmer, men jag vet inte
hur man lägger upp dom på bloggen än:) Har en film när jag kom väldigt nära valarna. Ska
försöka lägga upp den sen.










Den här bilden tog jag från solstolen. Det är Krille som Badar.
Han står i vattnet och funderar.


back in town

Nu är vi tillbaka från Teneriffa. Vi har haft det jätte bra. En vecka går så fort.  Vi har njutit av mycket god mat, sol och vila. Sen var det kul att vara i spanien när dom vann fotbolls-VM, vilket röj säger jag bara! Spaniorerna var helt galna. Dem tutade och skrek hela natten.
Andra dagen var vi ute med en båt och såg delfiner och valar. Det var jätte häftigt, jag sprang runt i båten som ett litet barn.




Stranden vi låg och sola och bada på varje dag.





Jag och min älskling. Första dagen så vi är inte så bruna;)


 Jag och Vanessa hos min mormor . Vi svalka av oss lite.





Sen fick vi i Krille också. Blev lite tajt men det va mysigt.

Har lite bråttom så jag uppdaterar lite fler bilder från Teneriffa sen.
Ska även försöka få med en film på valarna.







Girls night



Hela tjejgänget va hemma hos mimmi igår och firade lite allt möjligt eller det
var inte så lite vi firade. Johanna har fått lilla Tuva, jag ska gifta mig nästa midsommar,
Jessi och Linn har kommit in på skola, Mimmi och Johanna har fyllt år och
Mimmi har fått ett bra heltids jobb. Det va mysigt. Som vanligt blev det en massa
tjejsnack, mycket goda snittar och mumsiga drinkar. Nu ska jag fira att jag har
4 veckors semester. Det ska bli såååååå skönt. Ska försöka att vila ut och ta nya krafter.




Jag och limpan. Klänningen jag har på mig fick jag av min mormor. Det
är mammas gammla. Hahah man är lite små blank. Det var ju så jävulens varmt.





Johanna och Jessi.



Jag och mimmi. Tycker ni att jag passar i blont? nja så där va. Ska nog
hålla mig till brownie.


En tjejkväll utan brun utan sol fläckar finns inte:) En av oss hade
inte riktigt lyckats med insmörjningen. But  I´m not telling who.



Talk to the hand.

RSS 2.0