Shopppppa det är så nice

Jag har handlat en del kläder den sista tiden. Tycker det är så kul när alla höst kläder börjar komma. Det är inspirerande och farligt haha, det har handlats en hel del. Men jag mår bra av att uppdatera garderoben lite då och då. Här är några av mina ny inköpta plagg.



Tröjan är från Fillipa K.





Gjorde ett fynd idag. Köpte den här mocka jackan på röda korset för
75 kr. Den satt jätte bra på. Det kan vara svårt att hitta bra storlekar på
second hand.

Baaaa barcelona

Jag kom hem från Barcelona igår. Vilken party resa och vilket party gäng haha känner mig som mamma Steffi. Kände att jag inte riktigt hann med i party tempot:)
Jag var där med jobbet. Vi var sammanlagt 26 personer som åkte och bara hade det bra. Det blev väldigt mycket fest och god mat. Jag vill verkligen åka dit igen. Barcelona har allt. Shopping, strand, fest, tapas och fina resturanger.








White party here we come;) Vi var på white party på en natt clubb som heter
Opium. Det var jätte kul och det blev en hel del dans. Fy vad ont i fötterna jag hade. Jag dansade tills jag inte kunde stå på benen.
På samma fest var fotbolls spelaren Ronaldinjo som spelar i Milan. Vi var på samma vip
avdelning om man får skryta lite.



Jag och Anna tappade bort oss så vi tog en cykeltaxi. Vi skrattade ihjäl oss.


Björn, Jag och Kristofer.



Nordiks tjejgäng:) Alla är så gulliga och snälla.





RSS 2.0