Vilken underbar dag!











Det finns inget som är bättre än att umgås med sin familj. Speciellt inte när man
har en systerdotter som är en underbar liten tjej. Vi var ute och lekte i lekparken i helgen. Det var så mysigt.
 Hon sprang runt på lekplatsen och lös som en sol. Hon ville ge oss kaffe och korv i Vanessas kiosk haha löv var pengar och sand var senap. Hon sa flera gånger -jag jobbar nu!


Tack Erika





Tack för den super goda middagen igår. Tycker alltid att det är mysigt att komma
hem till dig. Man känner sig så välkommen och sen gör du såååå god mat. Det blev
du som sprack min glögg oskuld i år igen:) förra året gjorde du det redan i september :)


Julmys



Jag ska ha det här bordet. Funderar på att köpa det och lagra det hemma tills
vi flyttar till nått större. Vill inte att det ska ta slut. Inget annat bord kommer att
duga. I Want it now. Va tycker ni? Var det snyggt?





Jag har inrett en julmiljö på jobbet. Jag har fått sånna julkänslor, nu vill att det ska bli
snö så man kan tända massor av ljus och dricka massor av glögg. Jag kanske
flyttar in i den här miljön på jobbet över en period. Mys mys mys.

Black is the new black.



Fixat lite i badrumet idag. Jag har satt upp svarta dekorer. Det blev mycket snyggare
än det rosa jag hade innan. Trälådan har jag dragit hem från jobbet haha
ni skulle ha sett när Krille skulle hämta mig.Villken min han hade. Jag tycker om när det är grovft och använt.



Satt upp tre olika krokar.



Guldiga krok har jag köpt på loppis och ugglan är från Nordik.



Mistel från min mormor. Hoppas att jag får många pussar.



Mina favorit stolar.Älskar dom.



Nya svarta kuddar.



Två nya träljusstakar från Nordik.



Höst mys. Svampen är från Nordik. Såklart!

RSS 2.0