Trend spaning:)



Här får ni inspirations bilder från formex. Har haft en jätte bra dag.
Vi gick på tre bra förläsningar om höstens trender plus vad man ska tänka på
när man stylar. Sen tog jag sälskap hem med min lilla råtta Mimmi som jag kallar
henne. Vi hade mycket att prata om. Vi fick sluta mitt i en mening så måste
träffas snart och prata massa skit.










Trenderna gick i väldigt mycket mönster, gärna att man blandar olika mönster,
råa miljöer som betong och zink, persoligt, vintage, slitna möbler, färglatt,
djur som inrednings detaljer mm.

Formex



Jag ska på Formex mässan med jobbet imorgon. Vi ska lyssna på lite föredrag och
sen kolla lite vad det blir för trender till höst/vinter. Så vill ni veta vad det kommer
för trender så får ni fråga mig;)

Höst 2010







Jag blir så inspirerad av att kolla på dessa bilder. Alldeles underbara. Det ska bli så
mysigt med höst. Tända ljus och dricka te. Jag tycker inte att man behöver att ha mörka färger
på inredniningen bara för att det är höst. Det är redan mörkt ute, så jag kan tycka att det kan vara
skönt att komma hem till ett ljust hem. Lagom är bäst!

Söderhamn


Vi har vart i Söderhamn i 3dagar. Det var så skönt att komma bort från Västerås.
Det var underbart att bara vara så nära vattnet. Så avslappnande. Vi var där med
Anna, Daniel, Hugo, Jossan och Björn. Det blev mycket kortspel, god mat och mys.


Vi åkte vattenskoter wiii det gick fort.

Hela gänget.




Jag och min fästman.


Jag tyckte det här kortet på Hugo blev så fint. Borde bli fotograf hihih

Nya inredningsdetaljer;)



Köpte en tavla på loppis som jag satt fotografier och tidningsbilder i.
Korgen är från ateljefåtöljen och kudden är från Anna O.  
 








Bilderna köpte jag på en secondhand marknad i Nothing hill.




RSS 2.0