Trend spaning:)



Här får ni inspirations bilder från formex. Har haft en jätte bra dag.
Vi gick på tre bra förläsningar om höstens trender plus vad man ska tänka på
när man stylar. Sen tog jag sälskap hem med min lilla råtta Mimmi som jag kallar
henne. Vi hade mycket att prata om. Vi fick sluta mitt i en mening så måste
träffas snart och prata massa skit.










Trenderna gick i väldigt mycket mönster, gärna att man blandar olika mönster,
råa miljöer som betong och zink, persoligt, vintage, slitna möbler, färglatt,
djur som inrednings detaljer mm.

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du tog med den rosa fåtöljen hem åt mig, jag dog lite när jag såg den!

2010-08-13 @ 22:05:52
Postat av: Anna

och den turkosa bänken, lovely!!!!

2010-08-13 @ 22:06:55
Postat av: Anonym

så skönt att träffa dig koss!! love you <3

2010-08-17 @ 12:25:17
URL: http://modds.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! Behöver jag ens hoppas att Barcelona-resan var bra? Självklart var den alldeles alldeles underbar! Min mobil fick för sig att tacka för sig = alla nummer borta. Men har en lånemobil, så ring mig någon dag så kan vi fortsätta på vårt projekt :) Kram!

2010-09-01 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0