Drömmar!



Den här fina drömfångaren har jag tagit från mamma. Jag hade den i
mitt rum när jag bodde hemma. Den har jag haft väldigt länge. Vi har hängt
upp den i vårt sovrum. Fångar våra mardrömmar!




Jag har ett nytt projekt på gång:) Vi håller på att fixa en liten kontor
hörna i mitt så kallade walk in closet. Det blir jätte bra. Jag lägger upp
bilder så fort jag är klar. Sen håller vi på att fixa om badrumet. Vi har
länge funderat på om vi ska göra en stor renovering eller bara att göra nån
liten förändring. Det blev en liten förändring. Tycker att det ska bli skönt.
Det tar verkligen på krafterna att renovera och sen tar det sån jävulens tid.

Jag ska bli bättre på att blogga. Jag har haft så mycket att göra på jobbet, så
när jag kommer hem då är det bara middag, mys och sen läggdags. Men nu ska
jag bli bättre på att uppdatera mig.


Kommentarer
Postat av: linn

jaaaa blogga mer!:) så jag hänger med i vad du har för dig! pusspusspusss saknar dig!

2010-10-08 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0