Bukett






Har en annan bild på en brudbukett som jag tror är the one men det  blir inte
så kul om alla vet innan;) så ni får hålla ut. Vill bara berätta allt till alla men jag
får hålla mig så att det blir lite av en suprise.





Jag och krille va ute och gick imorse. Vi gick en promenad jag aldrig kommer att glömma haha
den tog aldrig slut. Vi skulle gå till min syster som bor på Brottberga men när vi kommer fram så var 
dom inte hemma. Jag var så törstig och helt jävla slut men det var bara att gå tillbaka. Vi var ute och gick
mer än två timmar. Nästa gång ska jag ringa innan haha


En dikt till min älskade fästman:)

Älskling vi är två
som alla kan förstå
men jag kan inte förstå
att det är vi två
jag älskar dig så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0