Bloggen?


Har funderat ett tag om jag ska ta bort bloggen?! Kan inte riktigt bestämma mig:) Jag tror att jag ska ge det en chans till hmm vi får se haha! Har inte haft tid att skriva men det blir kanske andra bullar nu när jul, nyår, körkortet och fördelsedagen är över.
Nu är det bara 5 månader kvar till the big day ahhh kan inte fatta. Jag och min fästman ska på bröllopmässa i helgen. Det ska bli skönt att komma iväg och kolla och få en massa inspiration. Hoppas även att vi kommer att få många tips och råd. Apropå mässa så var jag på Formex i veckan. Jag var där med alla exponering tjejer från alla Nordiks butiker. Vi var på Ernst föreläsning jag säger bara vilken härlig man. Har var så bra att lyssna på. Så mycket kloka ord. Nått som jag tyckte han sa som var väldigt bra sagt var att många som inreder inreder för att andra. Jag tycker verkligen att det stämmer så bra. Man ska omringa sig av saker som betyder nått. Det spelar ingen roll vad det kostar eller om det är i den senaste inredningtidningen. Det är många som inte får till det där sista och det tror jag just beror på att man inte går på känsla!  På kvällen  käka vi på le bar rouge ett jätte mysigt ställe i gamla stan. Verry nice!



Jag letar efter en liten lampa som nån av dessa som jag vill hänga i mitt vardagsrum fönster.






Vill även ha ett vitrinskåp nått i stil som på denna bild. Men det får bli när man har
ett större kök!



Har mycket att skriva om haha så ska nog fortsätta ett tag till iallafall! Ska försöka att
lägga upp nya inlägg några gånger i veckan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0