Fixa själv!



Nyårs dukning!





Jag har gjort ett köksbord själv. Jag Köpte en gammal dörr som jag ställde på
två svarta bockar från ikea. Eftersom det är speglar på dörren så mått beställde vi
en glasskiva som vi la på dörren. Jag har fått så mycket beröm över bordet. Det är så
kul att höra när man har gjort det själv.
Vi betala endast 1500kr för allt.



För några månader sen så tog jag hem den här pallen från jobbet och
satt ett par hjul på. Många undra vad jag skulle med en eu-pall till haha
nu ser jag sånna här överallt. Det är så snyggt att blanda in sliten inredning i 
den nya stilrena inredningen.



Min nya svarta pinnstol som jag fynda för 300kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0