Wedding



Nu när jag börjat planera bröllopet på riktigt så googlar jag väldigt mycket det gör jag för att få fram en bild över hur vi vill att bröllopet ska ha för känsla mm. Jag tycker att det är viktigt med bilder som man kan få inspiration av. Det kan vara en känlsa, färg eller bilden i sig som gör att jag får ideér.
Nu delar jag med mig av några av bilderna som jag tycker mycket om! Finns massor men här har ni några av godbitarna.






Jag vet inte om jag ska ha uppsatt eller utsläppt hår. Tycker att båda är jätte fint. Jag trivs bäst
i utsläppt men ändå så är en  upsatt frisyr snyggare hela kvällen man behöver liksom inte tänka på hur man ser ut i håret. Så där slarvigt uppsatt ingen stram knut. Det ska se ut som man bara har slängt upp håret i en perfekt ruffsig knut:) nån fläta kanske skulle vara snyggt haha nu måste jag googla på det.



Kommentarer
Postat av: Linn

Underbara bilder!! Vet att det kommer bli hur fint som hellst!! Vattenfast mascara på!! Pusssss

2011-01-29 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0